WORKSHOP

HEB JE STRESS?  
IK LEER JE WAT JE ZELF KUNT DOEN.


Workshops worden op aanvraag gepland. Neem contact op als je interesse hebt!

WORKSHOP BRENG JE HORMONEN NATUURLIJK IN BALANS

In de workshop Breng je hormonen natuurlijk in balans, leer je welke factoren van invloed zijn op je hormonen en wat je kunt doen om je hormonen in evenwicht te brengen. Je krijgt een informatiemap met waardevolle achtergrondinformatie en tools en tips die direct toepasbaar zijn.

WORKSHOP MINDER STRESS & MEER ENERGIE

Door alle drukte en stress in het dagelijks leven kun je uit evenwicht raken. Tijdens deze workshop leer je bruikbare tools en tips om jezelf in balans te brengen. Met behulp van praktische correctietechnieken op fysiek -, emotioneel – en voedingsgebied, breng je jezelf snel weer in balans en krijg je meer energie. Deze technieken kun je dagelijks voor jezelf gebruiken.


INHOUD GROEPSWORKSHOP VAN 150 MINUTEN
Leer in een kleine groep jezelf te balanceren.

  • Map met waardevolle achtergrondinformatie
  • Makkelijk toepasbare oefeningen om stress en spanningen af te voeren
  • Direct te gebruiken tools & tips
  • Koffie, thee en wat lekkers

TARIEF GROEPSWORKSHOP: €50,–


HOE BRENG JIJ JEZELF IN BALANS?

MEER INFORMATIE

IN DE WORKSHOP LEER JE:

  1. JE ENERGIE TE VERSTERKEN
  2. STRESS TE VERMINDEREN
  3. JE WEERSTAND TE VERGROTEN
  4. JEZELF IN BALANS TE BRENGEN
  5. JE VEERKRACHT TE VERGROTEN

 

AANMELDEN

"MIJN ERVARING IS HEEL ERG POSITIEF."

ervaringen uit de praktijk

Penny (42) worstelde met een oude faalangst.

“IK GING EEN HEEL STUK RUSTIGER DE EXAMENS IN.”

Toen ik voor mijn werk voor het eerst in jaren weer een opleiding moest volgen, speelde mijn faalangst weer enorm op. Hiermee kwam ik bij Angela terecht en na een paar afspraken merkte ik al veel verschil bij het leren en ging ik een heel stuk rustiger de examens in.…

Lees verder...

Franka (54) had te maken met sterk ingesleten patronen en geloofde eigenlijk niet meer in verandering.

“ANGELA KWAM MET EEN PAAR VRAGEN PRECIES BIJ DE KERN.”

Vanalles had ik al geprobeerd, regulier en alternatief en toch heeft dit mij het zetje gegeven wat ik nodig had. Mentaal heb ik weer vertrouwen gekregen in mijzelf en in het zelfherstellende vermogen van mijn lichaam. Ik kan beter met pijn en ongemak omgaan, heb heel veel los kunnen laten en heb het veel prettiger met mezelf…

Lees verder...

Myrthe (28) had fijne ervaringen met kinesiologie.

“IK VOEL IN MIJN LIJF DAT HET WERKT.”

Angela is een hele fijne, vriendelijke vrouw. Ze heeft veel kennis en ervaring. Ik ben heel fijn geholpen en behandeld, ze denkt goed mee. Ze legt steeds uit wat ze precies gaat doen en wat het doet. Ik heb een hele fijne ervaring gehad met fijne inzichten en voel ook…

Lees verder...

meer ervaringen