WERKWIJZE

WIL JE EVENWICHT TUSSEN LIJF, HOOFD & HART?
MAAK KENNIS MET KINESIOLOGIE.

AFSPRAAK MAKEN


Ontdek welke stress en onbalans invloed hebben op jouw welzijn en wat je kunt doen om deze te herstellen. Je lichaam vertelt je veel, wanneer je de tijd en rust neemt om ernaar te luisteren. Kinesiologie helpt de blokkades op te sporen en op te lossen. Zo krijg je inzicht in wat er speelt en kan de energie weer vrij stromen.

STAP VOOR STAP NAAR VERANDERING

STAP 1: INTAKE
Tijdens het intakegesprek vertel je me waar je hulp bij kan gebruiken. Waar heb je last van, waar loop je tegenaan? Vervolgens leg ik je uit wat de mogelijkheden zijn en bepalen we met elkaar het plan van aanpak.

STAP 2: BEHANDELING
Van daaruit begeleid ik je verder door middel van spiertesten en kinesiologie op de behandeltafel. Dat werkt heel mooi, want je lichaam geeft hierbij precies aan wat het nodig heeft. Ik test uit waar er energieblokkades zitten en los deze met diverse kinesiologische technieken op.

STAP 3: VERVOLG
Ter afronding vat ik kort samen wat we hebben gedaan en leg ik uit wat de vervolgstap is. Soms krijg je ter ondersteuning van het herstel oefeningen en tips, die je zelf thuis kunt doen.

In een aantal vervolgafspraken wordt stap voor stap het plan van aanpak verder uitgevoerd. We bespreken telkens de tussentijdse veranderingen en bereikte resultaten die hebben plaatsgevonden en bepalen dan de volgende stap.

Vaak zijn een paar sessies al voldoende om een daadwerkelijke positieve verandering te bemerken. Gemiddeld kom je om de 2 of 3 weken op afspraak.


Krijg inzicht in je gezondheid,
stimuleer het zelfherstellend vermogen van je lichaam,
en vind een nieuwe balans.


HEB JE VRAGEN?

Wil je een afspraak maken of meer informatie, dan kun je me bellen en bespreken we samen op welk gebied je extra aandacht nodig hebt. Als ik niet bereikbaar ben, spreek dan mijn voicemail in, dan bel ik je zo snel mogelijk terug. Een mail sturen kan natuurlijk ook. Ik reageer binnen een werkdag op je bericht.


KINESIOLOGIECONSULT *
Per sessie aangeven waar je behoefte aan hebt en daar aan werken. 


INTAKE & EERSTE BEHANDELING

  • Persoonlijke begeleiding helemaal op jou afgestemd. Er is ruim de tijd om jouw hulpvraag te bespreken en je ontvangt een eerste kinesiologiesessie. Met gerichte technieken werken we aan meer balans, energie en ruimte voor herstel.

VERVOLGBEHANDELING

  • In deze sessies bouw je verder op eerdere ervaringen. We onderzoeken dieper wat er speelt en richten ons op duurzame balans, inzichten en praktische stappen voor jouw welzijn. We nemen de tijd om je vraagstukken te verfijnen en je ontvangt een diepgaande kinesiologiesessie.

*Kinesiologiebehandelingen worden vanuit de aanvullende zorgverzekering (deels) vergoed.


WAT WIL JE NOG WETEN?

VEELGESTELDE VRAGEN

KINESIOLOGIECONSULT

   
Intake & eerste behandeling* Vervolgbehandeling*
  • 60 minuten
  • 60 minuten
  • Intake
  • Bespreken resultaten vorige sessie
  • Uitleg over de behandeling
  • Bespreken wat je wilt bereiken
  • Bespreken behandelplan
  • Behandeling
  • Start behandeltraject
  • Praktische tips voor thuis
  • Praktische tips voor thuis


AFSPRAAK MAKEN

"Elke afspraak was een feestje."

ervaringen uit de praktijk

Monique (24) volgde via haar werkgever het vitaaltraject.

“NA DIT TRAJECT BEN IK EEN STUK ZELFVERZEKERDER GEWORDEN.”

Ik moet vaak erg snel huilen bij moeilijke en minder moeilijke gesprekken, vooral als het over mij gaat. Dit schiet natuurlijk niet op, helemaal niet als ik op mijn werk feedback of functiegesprekken heb. Het is voor mij en voor mijn werkgever niet fijn, daarom hebben we besloten om te…

Lees verder...

Miranda (33) was hormonaal niet in balans.

“ELKE AFSPRAAK WAS EEN FEESTJE.”

Angela heeft me heel goed geholpen. Ze heeft stap voor stap mijn lichaam in balans helpen brengen. Elke afspraak was een feestje. Telkens gaf mijn lichaam perfect aan wat op dat moment prioriteit had. Met hulp van Angela worden dingen duidelijk en kunnen er direct stappen worden gezet naar verbetering.    

Lees verder...

Josje (56) had plotseling last van een allergie.

“ANGELA HAALDE AL SNEL EEN ANDERE ONDERLIGGENDE OORZAAK NAAR BOVEN.”

Ik kwam bij Angela met allergieklachten. Angela haalde echter al snel een andere onderliggende oorzaak naar boven. Ze heeft alles weer in balans gebracht met het resultaat dat ik geen klachten meer heb.

Lees verder...

meer ervaringen