Angela is een hele fijne, vriendelijke vrouw. Ze heeft veel kennis en ervaring. Ik ben heel fijn geholpen en behandeld, ze denkt goed mee. Ze legt steeds uit wat ze precies gaat doen en wat het doet. Ik heb een hele fijne ervaring gehad met fijne inzichten en voel ook in mijn lijf dat het werkt.
Categorie: Ervaringen
Ervaringen uit de praktijk
“HET GAF MIJ METEEN EEN PRETTIG GEVOEL.”
Na 1,5 jaar hormonale klachten, verdubbelde menstruatie periodes en verschillende oplossingen van de ‘standaard geneeskunde’ geprobeerd te hebben, wilde ik eens wat anders proberen. Ik kwam bij Angela terecht en dat gaf mij meteen een prettig gevoel. Angela werkt op een hele respectvolle wijze en luistert goed naar je verhaal en de boodschap die er mogelijk onder ligt. Ze zoekt naar verbanden en verdiept zich in de klachten.
Haar kundigheid en inzet om mijn klachten te achterhalen en stabiliseren hebben mij meer inzicht gegeven, zowel over mijn bewuste als onderbewuste. Hoewel mijn klachten niet helemaal verdwenen zijn, zijn ze wel verbetert en voel ik meer zekerheid in mijzelf. Angela heeft mij zowel via haar eigen kunnen geholpen, als via het meedenken naar vervolgstappen en daar ben ik haar dankbaar voor!
“IK GING EEN HEEL STUK RUSTIGER DE EXAMENS IN.”
Toen ik voor mijn werk voor het eerst in jaren weer een opleiding moest volgen, speelde mijn faalangst weer enorm op. Hiermee kwam ik bij Angela terecht en na een paar afspraken merkte ik al veel verschil bij het leren en ging ik een heel stuk rustiger de examens in.
Sindsdien is er nog meer langsgekomen en aangepakt, zowel op fysiek als mentaal vlak, en van sommige dingen had ik niet eens verwacht dat Angela daarbij kon helpen of ondersteunen. Waar het verschil de ene keer na één behandeling al merkbaar is en het de andere keer wat meer sessies nodig heeft, elke keer geeft het resultaat en ik ben heel blij Angela en haar werkwijze te hebben leren kennen! Nogmaals heel veel dank!
“IK BEN VAN ZOVEEL OUD VERDRIET EN OVERTUIGINGEN AF.”
Ik kom al wat jaren bij Angela. Haar oprechtheid en de tijd die ze voor je neemt, ervaar ik bij elke sessie. Ik kan alles zeggen, ze geeft nooit het gevoel dat het gek is. Vele lagen zijn behandeld, soms in één keer, soms een paar keer nodig. Dat is niet erg, want wat telt is dat ik van zoveel oud verdriet of bepaalde overtuigingen af ben. Zelf vind ik spiritualiteit zonder zweverigheid fijn, Angela draagt ook een heerlijke aardse nuchterheid. Dat houdt je met beide benen op de grond. Ik raad haar 1000% aan. Bedankt voor alle mooie behandelingen. ♡
“IK HEB IEDERE KEER EEN GOED GEVOEL ALS IK ER VANDAAN KOM.”
Angela is een bijzonder wam persoon. Ze probeert je hulpvragen te begrijpen en gaat samen met je aan de slag door te communiceren met je lichaam. Dit is een zeer vriendelijke behandelmethode. Dit geeft je balans, energie en inzicht! Ik heb iedere keer weer een ontzettend goed gevoel als ik er vandaan kom!
Ze heeft mij en mijn gezin al met diverse klachten mogen ondersteunen. We zijn haar ook enorm dankbaar!
